Een antwoord op jouw veelgestelde Covid19-vragen

Enkele weken geleden gingen de eerste knipperlichten op het dashboard af, vandaag moeten we met zijn allen even op de rem gaan staan. Niet alleen voor onze gezondheid en die van onze partners, maar in ieders belang. Voor Lizy betekent dit dat we tijdens de corona crisis geen wagens meer zullen kunnen leveren. Je kan nog steeds een contract afsluiten, en vanaf we terug groen licht krijgen gaan we de baan op om je wagen te leveren.

Tot dan schakelen we een versnelling hoger om alles perfect op te volgen en al jouw vragen te beantwoorden. Daarom hebben we al een eerste lijstje opgemaakt met antwoorden op eventuele vragen.

Alvast bedankt voor jullie begrip en we wensen iedereen veel positiviteit in deze uitdagende tijden.

Kan ik nog steeds een wagen bestellen?Ja. Je kan nog steeds aanvragen doen via onze website en wij nemen met jou contact op voor de verdere opvolging hiervan.

Hoe verloopt het proces en hoe lang duurt het?Het administratief gedeelte van jouw leasing aanvraag kan en zal snel behandeld worden - zoals steeds. Echter worden de leveringen momenteel uitgesteld. Deze maatregelen zijn genomen om zowel jouw veiligheid als de veiligheid van onze medewerkers te verzekeren.

Ik ben genoodzaakt mijn zaak tijdelijk te sluiten, kan ik mijn contract opschorten?

Helaas is dat niet mogelijk. De federale en gewestelijke overheid staan wel klaar om ondernemers en zelfstandigen te helpen, maar hoe precies hangt af van sector en op welke manier je getroffen bent. Op www.vlaio.be vind je alvast meer info.

Ik heb een dringende vraag, hoe kan ik jullie best contacteren?

Wij blijven zoals steeds voor jullie klaar staan. Je kan onze dus best bereiken via hallo@lizy.be of 02 808 70 80.Wij blijven zoals steeds voor jullie klaar staan. Je kan onze dus best bereiken via hallo@lizy.be of 02 808 70 80.

Kunnen jullie de wagen nog leveren binnen 2 weken na ondertekening van het contract?

Gezien de huidige situatie kunnen we de wagen niet leveren. Aangezien de Technische Keuring en DIV gesloten zijn, kunnen we de wagen niet laten keuren en inschrijven. Wanneer deze diensten terug de deuren openen, contacteren we je om een leveringsdatum af te spreken.

Ik heb een vervangwagen nodigMomenteel zijn er helaas geen vervangwagens beschikbaar. Het is even afwachten tot de levering (en ophaling) van vervangwagens opnieuw kan worden voorzien.

Kan ik met mijn wagen nog op onderhoud gaan?

Momenteel heeft de overheid niet urgente onderhoudswerken opgeschort. Bij dringende herstellingen, neem je best direct contact op met een officiële concessiehouder. Indien zij momenteel gesloten zijn, zullen zij je alvast de eerst mogelijke datum doorgeven.

Onze handige tools helpen je op weg

Bereken het VAA

Wat is het maandelijkse Voordeel Alle Aard dat de werknemer moet afdragen ?

Meer weten

Car Policy voorbeeld

Op zoek naar een car policy? Download hier een gratis voorbeeld!

Meer weten

Bereken de TCO van je wagenpark

Kijk verder dan enkel de aankoopprijs en bereken het totale kostenplaatje van de wagen

Meer weten